Informatii

1. Alege produsele

Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul ADAUGA LA COS pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi. In cazul in care produsul cautat nu apare pe site puteti sa ne contactati telefonic sau prin email si va vom furniza informatiile necesare si pretul pentru acel produs. 

2. Cosul de cumparaturi

Veti fi directionat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau toate produsele selectate.

3. Trimiterea comenzii

Pentru a putea sa trimiti o comanda trebuie sa ai deschis un cont si sa fi logat. Daca nu esti logat in momentul cand trimiti o comanda magazinul online ABELAUTO.RO te va redirectiona automat catre sectiunea de logare sau de creare a unui cont nou, fara a pierde din memorie produsele pe care tu le-ai ales pentru cumparare. Aceste produse le poti gasi mereu in sectiunea "Cosul d-voastra contine".

4. Plata produselor

 Puteti sa optati sa faceti plata produselor comandate in 2 feluri: 
- cu bani cash in momentul livrarii produselor la domiciliul d-voastra de catre un curier sau la sediul firmei;
- prin transfer bancar in contul firmei noastre - In acest caz dupa efectuarea platii trebuie sa ne confirmati prin fax sau email efectuarea platii pentru a va trimite produsele la adresa mentionata de dvs. in formularul de comanda;

5. Date personale

Completati datele personale in formularul din pagina. Nu uitati sa adaugati si un numar de telefon, deoarece un consultant va va contacta telefonic pentru confirmarea comenzii. Daca doriti sa achizitionati pe firma trebuie sa completati formularul cu datele firmei.

6. Date livrare

Produsele comandate vor sosi la adresa de livrare mentionata de d-voastra cand ati completat formularul de inregistrare. Daca doriti livrarea la o alta adresa, puteti sa accesati sectiunea "Detaliile mele" si sa modificati datele care va intereseaza in formularul din pagina.

7. Observatii comanda

Ultimul pas in definitivarea comenzii este alegerea metodei de plata si de livrare. Puteti mentiona ora la care doriti ca produsele sa fie livrate sau alte eventuale observatii.
8. Cum platesc?

Cu cash sau cu cardul, doar pentru comenzile care au fost confirmate telefonic de catre echipa abelauto.ro, la sediul din Bucuresti din Splaiul unirii nr 450 Complex autovit , stand b1b2. Programul, adresa si harta de acces a punctului de lucru din Bucuresti le gasiti in sectiunea Despre noi
Plata prin ordin de plata (OP)
Pentru plata prin ordin de plata, veti primi prin emial sau fax o factura proforma emisa de SC  AMG SILVER CONSTRUCT SRL, in baza careia veti completa ordinul de plata.Livrarea marfii se va face dupa confirmarea platii in cont sau prin trimiterea ordinului de plata la numarul de fax 021.344.0671 SAU PE EMAIL LA  vanzari@abelauto.ro
Plata la livrare, ramburs
Pentru plata la livrare se poate opta pentru comenzi pana in 1000 RON. Pentru comenzile care depasesc 1000 RON si se doresc a se plati la livrare este necesara achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea produsului

DATE BANCARE:

IBAN (RON): RO04BACX0000000367816000

BANCA: UNICREDIT TIRIAC BANK

SWIFT: BACXROBU

Capital social: 2000


Cum intru in posesia pieselor comandate ?
- daca alegeti sa ridicati produsele dvs., va asteptam la sediul nostru din 
Splaiul Unirii, nr. 450, sector 4,Complex Autovit Stand B1 B2 
- livrarea prin curier, se face in aproximativ 48 ore, doar in orasele cu sediu dpd  sau POSTA ROMANA
- dupa expediere, veti primi un e-mail cu nr. de aviz curier si valoarea totala a rambursului ( valoare marfa + transport )
- doar dupa ce achitati valoarea rambursului, puteti verifica continutul coletului si in cazul in care este vreo problema,
va rugam sa ne o comunicati telefonic si sigur o vom rezolva
- timpul de onorare pentru o comanda este de minim 6 ore si maxim 5 zile , dupa confirmarea telefonica 
- in cazul in care, aveti nevoie urgent de reperele pe care le-ati comandat, va rugam sa ne comunicati telefonic
acest lucru, pentru a grabi confirmarea si procesarea comenzii
- din motive obiective, bateriile nu se pot livra prin curier

Care este programul de lucru ?
- Luni - Vineri 9.00 - 20.00
- Sambata 9.00 - 15.00

-Duminica 9.00 - 15.00
( inregistrarile, cererile de oferta pret si comenzile trimise dupa terminarea programului de lucru se vor procesa a doua zi )

Conditii generale de garantie

Garantia este certitudinea calitatii unui produs si se aplica oricarui produs achizitionat de la acumulatori.abelauto.ro

Noi oferim aceasta garantie pentru ca avem incredere in produsele noastre. Serviciul de garantie are ca scop inlocuirea fara nici un cost suplimentar a unui produs, daca se constata un defect de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi remediat sau inlocuit.

Termenul de garantie al pieselor de folosinta indelungata este de 18 luni, cu incepere de la data inscrisa pe factura. In situatia in care producatorul asigura un termen de garantie mai mare de 18 luni, acumulatori.abelauto.ro va acorda acelasi termen de garantie ca si producatorul.

Nu beneficiaza de garantia de 18 luni piesele ce au caracter de consumabile (filtre, placute de frana, uleiuri, pari ale directie si altele).

 

Pentru a beneficia de garantie pentru o piesa deterioarata trebuie indeplinite urmatoarele conditii in momentul returului

  • dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R. (deviz de montaj);
  • factura fiscala de montaj intr-un service autorizat R.A.R.;
  • deviz de constatare a defectiunii, facut intr-un service autorizat R.A.R.;
  • copie dupa talonul masinii pe care a fost montata piesa ;
  • copie dupa factura fiscala emisa de acumulatori.abelauto.ro in momentul achizitionarii piesei respective;
  • piesa deteriorata in ambalajul original (ambalajul nu trebuie sa prezinte semne de deteriorare si, dupa caz, trebuie sa contina anumite coduri si etichete specifice prezente in momentul achizitionarii).

 

Vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri

  • piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de catre producatorul autovehiculului;
  • piesa s-a defectat din cauza unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
  • piesa nu a fost identificata corect la momentul achizitiei datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit;
  • piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodic econform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
  • autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie, etc);
  • autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
  • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
  • piesele prezinta o uzura fizica normala.

 

Rezolvarea garantiei

Garantia se solutioneaza la sediul acumulatori.abelauto.ro prin repararea sau inlocuirea piesei defecte. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea acumulatori.abelauto.ro, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei . Stergerea seriei partiala sau totala de pe produse sau ambalaje duce la pierderea garantiei . Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garantie.

Conditiile de garantie sunt parte integranta a documentelor de vanzare - cumparare. Prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, cumparatorul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor documente.

Politica de retur


Produsele achizitionate la distanta

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Produsele primite defecte

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a SC PHOENIX AUTOMOBILE EXPERT SRL printr-o scrisoare cu confirmare de primire sau prin e-mail de asemenea cu confirmare sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 1 zi de la primirea produsului.


Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca nu se poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

Nu se admit la retur

  • produsele cu ambalaj deteriorat, modificat(cu inscriptionari, elemente lipite etc);
  • produsele lipsite de accesoriile originale;
  • piesele care au fost deja montate;
  • piesele comandate original (piesele ce contin mentiunea OE pe factura);
  • produsele vandute cu promotie;
  • produsele nepuse in ambalajul original;
  • produsele comercializate de alti agenti economici;
  • produsele returnate fara respectarea prevederilor de mai sus.

Cererile de returnare vor fi solutionate intr-un termen cuprins intre 5 si 15 zile lucratoare de la data trimiterii cererii catre acumulatori.abelauto.ro. Aceasta cerere va fi redactata in scris si trimisa prin posta cu confirmare de primire sau prin intermediul e-mail-ului la rusioangabriel@gmail.com de asemenea cu confirmare de primire.

Suma inapoiata cat si conditiile de returnaroe nu includ cheltuielile de transport. Costul transportului produselor de la abelauto.rocatre client si de la client catre acumulatori.abelauto.ro revine in responsabilitatea clientuluiacumulatori.abelauto.ro poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.