Livrarea si returnarea
Livrarea produselor
Orice comanda plasata pe abelauto.ro beneficiaza de transport pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa, fara a impune o limita minima pentru valoarea comenzii.
Livrarea se face de abelauto.ro, dupa ce toate piesele comandate au intrat in stocul nostru si s-au rezervat in comanda dumneavoastra.
Modalitati de livrare
Livrarea comenzilor se efectueaza prin DPD. Puteti alege locatia, la birou, acasa sau o alta adresa mentionata.
Pentru siguranta unor produse este posibil ca livrarea sa fie efectuata in ambalaje diferite, suplimentar fata de cel original.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea facturii fiscale. Mentiunile legate de eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii. Se intocmeste un proces verbal de constatare sau se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Costuri de livrare
Costul de livrare se calculeaza astfel:
CALCULATIE COST EXPEDITIE
- in Tara transportul este 10 RON de colet DPD
Costul transporului este gratuit daca cumparati in valoare de minim 500 lei.
Conditii speciale
In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari abelauto.ro, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.
Pentru o mai buna informare a Dvs. va rugam sa cititi conditiile de transport prezente pe verso documetului de transport (AWB).
CONDIŢII DE TRANSPORT:
Prin semnarea documentului de transport (AWB), expeditorul este de acord si se angajază să respecte termenele si condiţiile de mai jos:
1. Nici un angajat al DPD şi nimeni altcineva nu are autoritatea de a schimba sau modifica condiţiile noastre, sau să facă o promisiune în numele nostru.
2. Din momentul în care ne predaţi expediţia sau expediţiile sunteţi de acord cu rutele precum şi modalitaţile de transport stabilite de noi. Sunteţi de acord ca din orice motiv să deschidem şi să inspectăm conţinutul expediţiei dvs. (valabil şi pentru orice autoritate naţională, inclusiv autoritaţile vamale).
3. DPD are dreptul de a refuza predarea catre destinatar a trimiterii postale în urmatoarele cazuri:
a. Expeditorul nu a platit integral tariful corespunzator trimiterii postale;
b. Ambalajul trimiterii postale prezinta inscriptii care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri sau trimiterea postala consta în bunuri care contravin ordinii publice sau bunelor moravuri, daca se depun neambalate;
c. Când, dupa preluarea trimiterii postale, rezulta în mod neîndoielnic, în urma utilizarii unor metode de observare rezonabile care sa nu afecteze secretul corespondentei, ca trimiterea postala contine bunuri interzise la transport sau care nu respecta conditiile speciale de transport;
d. Când, dupa preluarea trimiterii postale, aceasta a produs sau poate produce iminent pagube persoanelor, mediului, instalatiilor utilizate sau altor trimiteri postale.
4. Sunt interzise la transport obiecte care prin natura lor sau prin modul de ambalare periclitează, la manipulare sau transport, viaţa sau sănătatea persoanelor: mărfuri perisabile, materiale explozibile, inflamabile sau radioactive, substanţe chimice, stupefiante, bani, metale si pietre preţioase, animale vii, etc.
5. Sunteţi de acord să achitaţi contravaloarea expediţiei specificată pe documentul de transport (AWB). Tarifele noastre sunt calculate în funcţie de greutatea fizică,cea volumetrică (G.V.) si cea determinate de lungime (G.L.). În cazul în care ne-aţi solicitat să facturăm destinatarului sau o terţă parte, iar una din părţile menţionate mai sus nu plăteşte, sunteţi de acord să platiţi toate taxele expediţiei ( tur - retur ).
6. Expeditorul isi exprima in mod expres acordul cu privire la dreptul de retentie al DPD asupra marfurilor ce urmeaza a fi transportate pana la achitarea integral a tuturor costurilor de transport existente.
7.DPD raspunde in cazul deteriorarii totale, produse de la momentul primirii marfii la transport si pana la predarea acesteia, sau a disparitiei pe timpul transportului a coletelor sau plicurilor, urmand sa plateasca despagubiri dupa cum urmeaza:
a. Pentru expeditiile fara valoare declarata: 100 lei /expeditie;
b. Pentru expeditiile cu valoare declarata – despagubirea este de 100%, daca s-a platit comisionul de 1% ( sau procent negociat in cadrul contrcatului de transport agreeat de expeditor si transportator) din valoare si sigilarea coletului s-a facut in prezenta reprezentantului DPD dupa verificarea continutului, fapt ce se va consemna in awb/borderoul de predare¬-primire.
8.DPD va raspunde in cazul deteriorarii marfurilor ambalate corespunzator, in functie de gradul de deteriorare a marfurilor, precum si de valoarea acestora mentionata in factura fiscala de achizitionare a acestora.
9. Nu suntem răspunzători si nu se acordam despagubiri pentru: pagube indirecte sau pierderile speciale (pierderi de profit, de venit, licitaţii, etc.), eventualele deteriorări pe timplul transportului în cazul în care marfa a fost ambalată necorespunzător de către expeditor, expediţii intârziate datorate cazurilor de forţa majoră, deteriorări de natură magnetică sau electrică, ştergerea înregistrărilor electronice sau a imaginilor, nedeclararea în conformitate cu caracteristicile mărfii (fragil, grad de aşezare în stivă, etc.).
10. DPD işi rezervă dreptul de a refuza o expediţie chiar şi după preluarea ei dacă aceasta nu îndeplineşte unul din punctele menţionate mai sus.”.
11. Trimiterile postale care nu au fost predate destinatarului si nici returnate expeditorului vor fi pastrate timp de 6 luni in depozitul DPD din Bucuresti.Daca in acest timp expeditorul sau destinatarul nu au revendicat expeditia aceasta va trece fara vreo nicio notificare sau formalitate prealabila in proprietatea SC FAN COURIER SRL
12. Expeditorul sau destinatarul nemultumit de serviciile oferite poate formula o reclamatie scrisa prin mail, fax sau plic adresata Departamentului Reclamatii, in termen de 30 zile pentru serviciile incluse in sfera serviciului universal si 90 de zile pentru serviciile neincluse in sfera serviciului universal.Daca reclamtia se refera la timpul de livrare atunci trebuie cuprinda numarul scrisorii de transport (AWB) sau sa o aiba atasata.
13. Reclamatiile cu privire la ambalaj, numar de colete ori greutatea acestora se fac la livrare si nu ulterior acesteia.”